broken and cracked midsole

...czyli dlaczego w niektórych starszych wydaniach nie powinno się chodzić.
najpierw sylwetka wybrańca:

model: Air Magnum Force 3/4 "Fire Red & Dark Royal"
kolorystyka: white/black-fire red-silver
SKU: 130152 101 
rok wydania: 1993
przeznaczenie: koszykówka

wygląd oraz ich wygoda zrobiły na mnie oszałamiające wrażenie. niestety, po dosłownie kilku krokach, na piance prawego buta pojawiło się pęknięcie. zły zwiastun. drążyłam temat by wybadać czy da się je reanimować. niestety potwierdziły się moje przypuszczenia, diagnoza była jasna: jest to początek ich końca. przez dwa tygodnie rozsądek brał górę, jednak w trzecim pokusa okazała się silniejsza. w końcu buty są od tego by w nich chodzić. idąc za "złotą" zasadą postanowiłam zabrać 'magnumy' na nieco dłuższą wyprawę. zdawałam sobie sprawę z ryzyka, tak więc druga para czekała w pogotowiu. po przemierzeniu około pół kilometrowej trasy pianka nie wytrzymała, awaryjna para poszła w ruch. efekt:
Air Magnum Force 3/4 "Fire Red & Dark Royal" 
RIP 

spośród reszty vintage, jakie posiadam wyróżniał je midsole. ponadto były nienaturalnie wygodne. teraz na dobre zagrzeją miejsce na półce. 
wniosek jest jeden: przed użyciem zapoznaj się ze specyfiką podeszwy.  

dla spostrzegawczych: zdjęcia robiłam w tym samym dniu. prawy but przeżył przygodę zaliczając małe pęknięcie, lewy kompletnie umarł.

tk

source:  
the sneaker freaker museum

Komentarze

Popularne