PICK UP | 2008 NIKE AIR MAX '90 CURRENT MOIRE BLACK/BLACK-WHITE

projekty z 'current' w nazwie nie zrobiły na mnie pozytywnego wrażenia. w moim odczuciu są zwyczajnie nieestetyczne (idąc tym torem: nie mieszczą się w sferze moich zainteresowań) jednak od każdej reguły istnieje wyjątek. do tego zaliczyłabym dwie, chyba pierwsze wydania AM90, które były zmiksowaniem klasyka z Air Zoom Moire, jest to czarne i szare cw sprzed dwóch lat
smak na nie przyszedł od razu. w pewnym momencie zaczęły mi się rzucać w oczy zdjęcia z ich udziałem. apogeum nastąpiło wtedy, gdy zobaczyłam na tenisufkach zdjęcie nest'a  
biegówki należą do butów, które kupuję, gdy nadarzy się ku temu odpowiednia okazja. bez tego szybko rezygnuję i powracam do swojego małego świata, gdzie królują modele koszykarskie. okazja była, odpowiednie fundusze również więc... takim oto sposobem do mojej kolekcji dołączyły am90 current moire. koszt operacyjny to 172pln

model: 
 AIR MAX '90 CURRENT MOIRE
product color: 
 BLACK/BLACK-WHITE
origin: 
 MADE IN CHINA
SKU: 
 344081 001
year of production: 
 2008
production date, production line: 
 -
retail price: 
 $115
retroed: 
 no
additional note: 
 Quickstrike
po wyjęciu butów z pudełka zakochałam się w ich materiale. wykonanie też zaliczyłabym do plusów. odnośnie testowania, buty są już po 5-cio godzinnym spacerze. widać, że na zgięciach, które są nieodzowną przypadłością użytkowania, będą się przecierać/pękną (nie wiem jak to dobrze słownie zobrazować). wygoda też robi dobrą robotę
mimo wszystko nie żałuję zakupu


Komentarze

Popularne