PICK UP | Air Max SC

mały krokami rok 2003 zaczyna być jednym z moim ulubionych biorąc pod uwagę ogrom ciekawych kolorystyk, jakie się wtedy ukazały. część z nich skierowana do płci uznawanej za piękną co robi smak. niestety nie rozgryzłam jeszcze wszystkich z nich. im dłużej ich szukam tym bardziej nic nie może wpaść mi w ręce 
ostatnim czasem choruję na dwa wydania damskie-maize i ich niebieską siostrę. spoglądając wstecz przypominam sobie, że już na samym początku zaszczepiania w sobie tej dziwnej zajawki obydwie pary przewijały się w oddali cały czas. pociąg nigdy nie był na tyle silny by znaleźć więcej informacji na ich temat. poza tym nie ma się co oszukiwać-nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać. początki są ciężkie. na wszystko znajdzie się sposób :)
dalszy ciąg historii pewnie znacie. ebay. aukcjone. szukałam na upartego maize'ów (upartą chyba powinnam napisać) wpadłam na sport royale. poszukiwanie inspiracji odnośnie tego pięknego okresu i są
jak wspominałam na początku, ciężko jest mi znaleźć jakiekolwiek sensowne informacje na temat sneakersów w tamtego (chciałoby się napisać 'wieku') czasu
model: 
 WMNS AIR MAX SC
product color: 
 WHITE/SPORT ROYAL-NEUT GRY
origin: 
 MADE IN THAILAND
SKU: 
 306344 141
 year of production: 
 2003
production date, production line: 
 030507 PA3
 retail price: 
 -
 materials: 
 nubuck, mesh
 additional note: 
 no retro

Komentarze

Popularne