PICK UP | 2004 NIKE VANDAL HI CANVAS SPORT ROYAL/VARS MAIZE-WHITE

staram się sobie przypomnieć kiedy pierwszy raz mnie ujęły. nie wiem, mam za krótką pamięć. dobrze, że pamiętam jak się nazywam i gdzie mieszkam. na myśl o canvasowych kicksach mam w głowie zdjęcie bnd na koszu w niebieskich air force 1. nie wiem ile jest prawdy w tym co miał na nogach, jednak zainteresowałam się materiałowymi wersjami kicksów i obrałam sobie dwa główne typy: 1. air force 1 mid canvas 2. vandal canvas. obie wersje w kolorystyce sport royal. jeden graal mniej :)
obszycia, materiał i ulubione metalowe oczka. nie wiem co będzie z paskiem. z pierwszych przymiarek wynika, że najprawdopodobniej zagości w pudełku chociaż szkoda by go było. sznurki zostawiam żółte. cieszę się z nich strasznie. coraz bardziej nie mogę się doczekać wiosny 
model: 
 VANDAL HI CANVAS
product color: 
 SPORT ROYAL/VARS MAIZE-WHITE
origin: 
 MADE IN CHINA
SKU: 
 306323 471
year of production: 
 2004
production date, production line: 
 040204 XC
retail price: 
 no
retroed: 
 no
additional note: 
 no

Komentarze

Popularne