LPU | AIR FORCE 1 X AIR MOWABB

mała stopa nie jest atutem. większe rozmiary narażone są na większą ilość okazji. trafia mnie szlag, gdy słyszę brzęczenie, że okazje nie istnieją a umiejętności przekopania ebay'a zaliczane są do talentów, którymi nikt prócz kilku osób nie został obdarowany. da się, jednak trzeba ruszyć cztery litery i zaangażować się w poszukiwania
AF1 supreme "mowabb" wchodzi w skład AF1 ACG packu. cholewka została wykonana ze skóry i aksamitnego zamszu. podziurawiony panel środkowy wraz z językiem nawiązują do mowabbowego toeboxu oraz materiału okalającego stopę. na podeszwie wypalono wzór imitujący budowę midsole'a pierwowzoru
pomimo oznaczenia wydania jako "supreme" jakość jest na średnim poziomie - skóra nie jest najwyższych lotów. zamsz oraz materiał języka i wyściółki, których nie potrafię zdefiniować to cudo. średnio wygodne. w rozmiar trafiłam, jednak bez zasznurowania wszystkich oczek, nie mogłabym w nich zrobić wielu kroków - noga by mi z nich wypadła. mniejsza o większość, jestem strasznie z nich zadowolona. wydanie zaliczam do bardzo udanych. z ACG packu to chyba jedyny kolor, który widzę na swoich stopach. chwilowo zaspokoiły mój apetyt na AF1 ;)

Komentarze

Popularne