freshairfiend.com



kiedy pierwszy raz zachłysnęłam się sneakersami zatęskniłam za klimatem forum, na którym dyskutowałam o swojej poprzedniej pasji - figurkach i systemie bitewnym lotr. zatęskniłam za rodzinną atmosferą, szacunkiem i cierpliwością, której polskim sneakerheadom od zawsze brakowało

forum jest dla mnie jednym z podstawowych narzędzi do wymiany poglądów w sieci. najczęściej obserwowałam je od strony użytkownika. rzadziej jako moderator i administrator. zawsze byłam częścią jakiegoś forum, w którym czułam się dobrze i do którego chciałam wracać

od początku podłapania bakcyla na gronie nie znalazłam odpowiedniego miejsca w sieci aby pogadać na spokojnie o butach. aż do chwili założenia fanpage'a snidehead i wystawienia się na sneakernessie i the sneakers day'u jako wystawca. spotkane osoby dały mi poczucie, że jest wiele do zrobienia a rąk do roboty brakuje

potrzeba jest matką wynalazków. mój wynalazek zbyt długo zalegał na półce. odkopanie koncepcji stworzenia własnego forum było tylko kwestią czasu. i tak powstało freshairfiend.com

mój zapał jest dość gumowy. dobra, jest strasznie gumowy. potrzebowałam kilku lat aby pomysł przyjął bardziej namacalną formę. cała historia jest na tyle nietypowa, że postanowiłam wam ją przedstawić. poniżej krótkie streszczenie burzliwej historii dążenia do przejęcia kontroli nad sneakersowym światem ;)

styczeń 2011. skład moderatorów na SHC ma ulec zmianie. kandydaturę zgłosiły trzy dziewczyny. ja, agdrty i Nini. trzy rodzynki otoczone chłopakami. był to czas, w którym legit check był moim działem. jako jedyna osoba odpowiadałam na odpowiedzi. dziewczyny w odróżnieniu do chłopaków miały zdrowe podejście do forum. widziały więcej niż oni, widziały problem. wtedy pomyślałam sobie, że bycie moderatorem może dać cień szansy forum aby coś się zmieniło na lepsze. chęci skończyły się na dyskusji polegającej na przerzucaniu się mięsem. żadna z dziewczyn nie została wybrana na moderatora

12 sierpnia 2012. kupuję domenę freshairfiend.com pod forum, które ma niebawem powstać

sierpień 2012. znajomy, spec od silnika phpbb by przemo, pomaga mi założyć forum i zrealizować moje pomysły na jego udoskonalenie. przez kilka miesięcy prace posuwają się strasznie mozolnie

lipiec 2013. kontakt ze znajomym się urywa. temat umiera śmiercią naturalną
26 marca 2014. powracam do pomysłu forum. kupuję serwer. stawiam forum oparte na silniku phpbb by przemo. po kilku miesiącach dociera do mnie, że skrypt ma ograniczenia i nie mogę na nim zainstalować modyfikacji, na której najbardziej mi zależy - "shmk user feedback", umożliwiający wystawianie komentarzy na zasadzie systemu znanego z serwisów aukcyjnych. mod napisany jest pod phpbb3, z którym nie miałam wcześniej do czynienia

2014. temat umiera po raz drugi

listopad 2014. pod nazwą freshairfiend.com rusza sklep z butami, które mam na sprzedaż na bigcartelu

kwiecień 2015. zamykam sklep

ostatecznie, forum powstaje w listopadzie tego roku na skrypcie phpbb3, zaczyna działać miesiąc później. posiada wgraną modyfikację "Trader", która jest w fazie rozwoju i może pokazywać błędy. cieszę się jak dzieciak, bo zrobiłam to sama. wcześniej, nie przeszło by mi przez myśl, że jestem w stanie zrobić coś, o czym pozornie nie mam pojęcia. jak widać wystarczyły chęci. tylko chęci

nazwę znalazłam w swojej skarbnicy pomysłów - słowniku języka angielskiego. "fresh air-fiend" oznacza miłośnika wietrzenia. nie bardzo mam jak podpiąć to pod rzeczywistość. lubię ciepło więc powietrze wpada do mojego pokoju rzadziej niż powinno. myślę, że kluczem są tu dwa słowa. "fiend" czyli miłośnik. szukając informacji na temat dziewczyn interesujących się butami wpadłam na określenie "female sneaker fiend". sneaker fiend jest wymiennym określeniem sneakerheada, entuzjasty butów. drugie słowo klucz to "air" - powietrze. bezpośrednie nawiązanie do systemu air nike'a. air force'y są jedną z moich ulubionych sylwetek producenta z oregonu a te jak nazwa wskazuje zostały wyposażone w owy system. no i mam słabość do jordanów. wszystko zostaje w rodzinie

przy tworzeniu rang bazowałam na własnej zajawce. starałam się znaleźć i posegregować kolejne etapy swojego wtajemniczenia. chociaż obecnie wszystkie początkowe fascynacje biegówkami, hitopami, vintagem, jordanami i adidasami zlały się w jedną, każdą z nich poznawałam stopniowo. najwyższa ranga to sneakerhead. sama wciąż do niej dążę

Komentarze

Popularne