pick up | stara szkoła

canvas - propozycja nadająca się bardziej na dni jesienne niż letnie. klasyczna sylwetka, z paskiem wokół kostki. oldschool pełną gębą

forumy adidasa to jeden z tych modeli, którego brak ciągle mi doskwiera i nie ma co z tym zrobić, ciekawa para trafia się raz na ruski rok. forum hi hustler's crest to projekt sprzed dwóch lat. w skład packu wchodzą 3 kolory: czarny, burgundowy i szary, z charakterystycznym złotym logiem. moją uwagę przykuła pierwsza kolorystyka, mam drugą, chciałabym mieć wszystkie. zamsz jest bardzo dobry gatunkowo, miły w dotyku, delikatny. retail wynosił 150$, mi udało się je dorwać za mniej niż 90$

czwórek nigdy się nie wyrzeknę, szczególnie damskiej, tak świetnej kolorystyki. poprzednie były za małe i piły mnie jak jasny szlag. teraz mam nadzieje, że wszystko wróci do normy

Komentarze

Popularne