PICK UP | black + red = bred

obiekt moich westchnień odkąd tylko pamiętam. jeden z niewielu sneakers'ów, który miał spory wpływ na moją zajawkę. główna przyczyna rozpoczęcia kolekcjonowania czwórek. sprawca, odpowiedzialny za wpisanie roku 1999 na listę 'year does matter'. ikona Jordan Brandu czyli Air Jordan 4 znane jako Black Cement czy Bredy
jordany z 'nike air' na tylnym panelu, chodzą za mną cały czas. podczas poszukiwań nie wertuje swojej tzw. wish listy (takową mam w głowie). skupiam się bardziej na tym, czy jest coś wartego uwagi, coś w moim zasięgu. przez to też nie planuję zakupu, wszystko wychodzi w praniu. w tym przypadku było dokładnie tak samo
z jednej strony strasznie się cieszyłam na myśl, że przyjdą. z drugiej pojawiała się obawa, że może nie być tak pięknie, że system padnie tylko jak w nich stanę na nogi, toebox'y będą w złym stanie, buty będą poobcierane etc. różne kwiatki wychodziły... na moje szczęście lepiej być nie mogło. oprócz zamglonej poduszki w jednym bucie i naprawdę znikomych śladów użytkowania, cała reszta jest nietknięta 
laney'e popsuły mi głowę, bredy spotęgowały ten efekt. cała moja ówczesna kolekcja j'sów wysiada. model, kolorystyka, materiały, wygoda to poezja w najczystszej postaci
kwestie, która mogą mnie zaboleć: midsole i wytrzymałość poduszek. na chwilę obecną nie mam odwagi, by założyć je na dłuższe wyjście niż spacer po pokoju. ciekawość mnie zje, z pewnością. nie wiem też jak będzie z nubukiem... jestem dobrej myśli
model: 
 AIR JORDAN 4 RETRO "BRED"
product color: 
 BLACK/CEMENT GREY
origin: 
 MADE IN CHINA
SKU: 
 136013 001
 year of production: 
 1999
production date, production line: 
 -
release type: 
 General Release
 retail price: 
 $100
 released: 
 1989 (OG), 2008 (CDP)
 purchase price: 
 367zł
 material: 
 nubuck

Komentarze

Popularne