PICK UP | 1980 NIKE LADY ROADRUNNER NB/PB & 1993 NIKE WMNS PANTHEON II WHT/LT ULTRAMARINE-BRT GRAPE

jeszcze grudniowe zakupy
w końcu udało się i mam damskie roadrunnery, w jednej z najładniejszych kolorystyk :) mało tego, są w bardzo przyzwoitym stanie, z obłędnym pudłem z metkami i paragonem z roku 1980. cholernie zajawkowa rzecz
druga para to model, którego wcześniej nie znałam - pantheon II. świeżynki z 1993 roku z OG pudłem. czy można chcieć czegoś więcej? co do dokładniejszych zdjęć - musicie uzbroić się w cierpliwość 
na trzy prezenty, które sobie sprawiłam - lady oceania '79, lady roadrunner '80 i wmns pantheon II '93 okazuje się, że nie mieszczę się w żadne. czadersko
model: 
 WMNS PANTHEON II
product color: 
 WHT/LT ULTRAMARINE-BRT GRAPE
origin: 
 MADE IN THAILAND
SKU: 
 103007 151 00
 year of production: 
 1993
production date, production line: 
 931101-PA
 retail price: 
 no
 retroed: 
 no
 additional note: 
 no
model: 
 LADY ROADRUNNER
product color: 
 NB/PB
origin: 
 MADE IN TAIWAN
SKU: 
 2003
 year of production: 
 1980
production date, production line: 
 801202JD
 retail price: 
 no
 retroed: 
 no
 additional note: 
 no

Komentarze

Popularne