PICK UP | pacific + midnight = new love

czuję przesyt. sięgając pamięcią wstecz przypominam sobie siebie faszerującą się zdjęciami kolekcji innych sneakerheadów. polskich, temat zagranicznych klimatów był mi zupełnie obcy. zawsze chciałam mieć szeroki wybór, przebierać w butach. powoli osiągam to, czego chciałam lecz zaczynam czuć, że... przesadziłam
pewnych przyjemności nie mogę sobie odmówić a do tych zaliczam trzy nowe perełki. new love, midnight navy oraz siódemki o milionie nazw - pacific, wymienne na ceramic, które wymienia się na pearl
po półtorarocznych poszukiwaniach udało mi się dorwać nieziemsko trudno dostępne pearl. cuda, których znaleźć zdjęcie "na stopach" graniczy z cudem. w sieci praktycznie nie istnieją. błąd. synonimy midnight navy to bardzo wysoka jakość, wykonanie, świetna bryła i prosta kolorystyka. new love wypada, w tym zestawie, najsłabiej. wysokość mid nie jest moja ulubioną. jakościowo podupadają (skóra, w dotyku, jest plastikowa) natomiast, nadrabiają wygodą. wkładka jest bardzo miękka. chodząc w nich czułam się dziwnie. tak, jakbym drugi raz uczyła się chodzić w AJ1. istotny atut - przezroczysta podeszwa, rulez!
brand: 
 JORDAN BRAND
model: 
 AIR JORDAN 7 RETRO
product color: 
 PEARL WHT/BRIGHT CERMC-PAC BLU
origin: 
 MADE IN CHINA
SKU: 
 304775 281
production year: 
 2005
known production dates and factories:
 11/10/05 LN3
brand: 
 JORDAN BRAND
model: 
 AIR JORDAN 6 RETRO+
product color: 
 WHITE/MIDNIGHT NAVY
origin: 
 MADE IN CHINA
SKU: 
 136038 141
production year: 
 2000
known production dates and factories:
 000608 LN3
brand: 
 JORDAN BRAND
model: 
 AIR JORDAN 1 RETRO
origin: 
 MADE IN CHINA
SKU: 
 136085 072
production year: 
 2006
known production dates and factories:
 11/15/06 Y3

Komentarze

  1. Oh i am jealous i am looking for that new love so Long, but always when i find them they are fake, not my size or worse condition! Which size do you have???

    OdpowiedzUsuń
  2. I normally have 7.5us but new love is in 8us

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne