PICK UP | 2005 AIR JORDAN 10 RETRO BLACK/WHITE

jeśli tak jak ja sądziłeś, że jedyne jordany na które warto zwrócić uwagę to pierwsza szóstka - jesteś cieniasem. dziesiątki znałam jedynie z widzenia. nie przywiązywałam wagi do ich numeru (nie potrafiłam go określić) i designu (wylądowały w szufladzie: kloce). mało popularny model, jeden z nielicznych MJ'a, który przetrwał bez licznych słodko-pierdzących kolorystyk od patrzenia na które oczy łzawią. pierwsze retra ukazały się aż po jedenastu latach od pojawienia się wydań OG. spora luka. myślę, że wyszło im to na dobre
poznając nowe-stare modele jestem większym sceptykiem niż w momencie, gdy trafiają mi się nowości. pierwsza przymiarka była zabawnym przeżyciem. szczebelki na języki okazały się być gumkami usztywniającymi stopę tak drastycznie, że zaczęłam się obawiać czy krew jeszcze dopływa do stóp. przestaję dziwić się amerykańskim braciom noszącym je bez sznurówek. po pierwszym szoku przyszła kolej na stawianie pierwszych kroków. przyjemna skóra, podeszwa miękka, buty bardzo wygodne jednak są mi przymałe
model: 
 AIR JORDAN 10 RETRO
product color: 
 BLACK/WHITE
origin: 
 MADE IN CHINA
SKU: 
 310805 010
production year: 
 2005
known production dates and factories: 
 050406 LN3

Komentarze

Popularne