am '90 360 one time only pack / footpatrol '06 & zx 8000 black1/shagre/spark 2010

jak ja ich nie lubiłam, nie znosiłam, nie mogłam na nie patrzeć. wszystko, co najgorsze, to była ta hybryda. nie należałam do grona zwolenników one time only packu. z nienawiści do miłości krótka droga, u mnie to wręcz jeden poziom gdzie obie wartości oddalone są od siebie o kilka centymetrów
lepiej późno niż w cale. znalazłam je w us 7. ciut mniej niż normalnie. udało mi się - fuksem
kolorystyka, jak i materiały wzorowane na footpatrolowych air stabach. buty pochodzą z one time only packu. oprócz am360 znalazły się w nim hybrydy am95, am97, air footscape woven zbudowane na podeszwie zaczerpniętej z trzysta sześćdziesiątek
skórzana cholewka z zamszową łyżwą. bardzo dobra jakość wykonania. siatka, na toeboxie była niemiłym zaskoczeniem. nie spodziewałam się niczego, co mogłoby być... sztywne. wszędzie, tylko nie na biegówkach. nie na nich! przez takie niedopatrzenie popsuli świetny projekt. idąc dalej, skóra, którą wyścielone jest wnętrze buta... POEZJA. miękka, delikatna, idealna. właśnie o powrót takiej skóry się modlę. wkładka dostosowana do nietypowych warunków. czerwone pianki dają radę. system na całej rozciągłości buta również
buty wypadają na większe. ze swoją nie-wąską stopą 25,5 cm spokojnie zmieściłam się w us 7, czyli w europejską czterdziestkę
jedna z dwóch par zxów 8000, którą chciałam mieć odkąd zobaczyłam, że pojawią się na świecie. nie mam pojęcia, jakiej technologii oni tu użyli. buty są leciutkie, przyjemniutkie. pozostaje tylko wyglądać cieplejszych dni. dziwnie wygodne. pisząc dziwnie mam na myśli swój szok towarzyszący postawieniu kilku kroków w nich. nie przywykłam do zaburzeń wynikających z nieutrzymania poziomu pięty i palców na tej samym samym poziomie, czuć, że pięta jest w górze, kiedy palce zostały na ziemi. może to ja jestem dziwna, że nie noszę szpilek ani niczego, co ma obcas. boje się takich rzeczy
i dowiedziałam się, że w adidasowych ośmiotysięcznikach mam us 7, co oznacza, że a) jestem liliputem, b) dzięki mamo i tato, że mam taką stopę a nie inną. co by było, gdybym miała eur 38?, c) chcieć to móc

ale biegówki idealnymi butami na zimę są!

dawno fotografowanie nie sprawiło mi tak dużej frajdy

Komentarze

Popularne