PICK UP | retro+

wpis o laney'ach przypomniał mi o drugiej wersji 'Retro+', white/metalic silver/black, która ukazała się 2 miesiące później. nadal mowa o roku 2000. w głowie pojawiają się pytania, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi: czym jest wersja Retro+? czy 3/4 High Men nawiązuje do wysokości buta?
nie musiałam długo czekać aby powtórnie o nich zapomnieć. przeglądając amerykańskiego ebay'a w oczy rzuciły mi się właśnie białe piątki. pobieżny przegląd informacji. near deadstock. mój rozmiar. odpowiednie środki na koncie: są! los nie jest sprawiedliwy. 
mój optymizm określiłabym jako umiarkowany do momentu pojawienia się w progu listonosza. pudełko, karta retro. materiały. magia. aż chciałoby się masowo kupować buty wykonane w ten właśnie sposób. 
laney'e oraz white/silver zapoczątkowały erę nowych piątkowych kolorystyk. jako jedne z pierwszych pojawiły się z wyszytym numerem 23. do wykończenia drugiej kolorystyki został zastosowany materiał 3M, odbijający światło, wprowadzony po raz pierwszy na oryginalnych (OG) wydaniach tego właśnie modelu. 
model:
   Air Jordan 5 (V) Retro+ 3/4 High Men
nickname:
   Air Jordan 5 (V) White/Silver
kolorystyka: 
   White/Metallic Silver-Black
SKU: 
   136045 101
data wydania: 
   07/01/2000
dostępność:
   General Release
materiał:
   Skóra
cena detaliczna: 
   $119.99
cena zakupu:
   251 PLN
historia:
     -


page from 2000 Eastbay Magazine





Komentarze

Popularne